czwartek, 21 sierpnia 2014

Notka informacyjna :)

No cześć,
Mam do Was 4 sprawy.
#1- zgłosiłam się do ocenialni blogów [KLIK], więc na 3 miesięcznice bloga ( 15 września ) postaram się opublikować ocenę na bloga.
#2-dziękuję Wam za 200 wyświetleń
#3- chciałabym polecić Wam nowy blog mojej koleżanki [KLIK] . Nie ma tam na razie nic więcej niż prolog, ale może być ciekawie.
#4- czy chcecie jakiś konkurs? Jak tak to jaki i kto weźmie w nim udział.


Jakieś pytania? Piszcie śmiało w kom.
Całusy
Marianna <333

1 komentarz:

  1. 1. Mam nadzieję, że ocena będzie dobra:)
    2. Nie ma za co ;)
    3.Na bloga Dove już zajrzałam :) - Ciekawy!
    4.Co do konkursu... Możesz zrobić. Jaki??? Nwm....
    Raczej wezmę w nim udział.... Raczej!
    Zależy o co będzie chodziło i co będzie trzeba zrobić...
    Pozdrawiam Asia <3

    OdpowiedzUsuń