wtorek, 12 sierpnia 2014

Rozdział IV "Zaczęłam się bardzo głośno śmiać"

*Liv*
Gdzie jest Tom i Anna? Już nie ma ich 1,5 godziny. Usłyszałam syrenę policyjną. Po chwili do mojego pokoju wkroczyło 2 policjantów. Czyli Anna jednak zadzwoniła na policje... Przecież my nic nie zrobiliśmy.
-Pani Liv Sonntag ?- spytał jeden z policjantów. W drzwiach stanęli Lenny i Flo.
-Panowie po Liv, tak?- spytał niepewnie Flo. Co mu do tego. To podejrzane... Nie!!! Znowu snuję jakieś domysły, nie mogę o to oskarżać niewinnego i naiwnego pomocnika kuchennego. Przecież to głupie.
-Proszę stąd wyjść!!!- krzyknął bardzo cienkim głosem drugi z policjantów. Zaczęłam się bardzo głośno śmiać. Natychmiast skierowali na mnie swoje pistolety, a gdy Flo i Lenny już wyszli  ponowili pytanie.
-Pani Liv Sonntag?
-Tak to ja.-odpowiedziałam.
-Jest pani zatrzymana pod zarzutem zamordowania Sebastiana Jung. - powiedział.
*W tym samym czasie, Victoria*
Z pokoju pana Leopolda usłyszałam cichą rozmowę. To był głos Jacka.
-Tak jest tu...W swoim pokoju... Tak panie władzo możecie ją teraz aresztować... Nie ma za co... Do usług... Do widzenia.
Weszłam do pokoju. Jack kogoś wsypał. Kogoś z naszego Hotelu.
-O co chodzi? Z kim rozmawiałeś?-spytałam. On się nagle zdenerwował i jakoś dziwnie zamieszał.
-Victorio, kto cię tu wpuścił?! Wyjdź stąd natychmiast i niech mi to się nie powtórzy...
-Hahaha śmieszne. Niech mi to się nie powtórzy- zaczęłam go przedrzeźniać. On jakby nigdy nic wypchnął mnie za drzwi. Wpadałam na właśnie wychodzących z Hotelu, Liv w kajdankach i prowadzących ją jakiś 2 policjantów. Ona musi się dowiedzieć prawdy. Krzyknęłam za nią:
-Liv, to Jack cię wrobił!



***
No i jeeest 4 rozdział :) Ciesze się i raduje, że jest już ponad 100 wejść xD.
Rozdział dedykuje Dove, dzięki że czytasz mojego bloga ;***
Ustalam hasło które będzie pod każdym rozdziałem, i będzie utwierdzeniem dla mnie, że czytacie notki :)
Dzisiaj hasłem jest:
Jabuuuszko 

9 komentarzy:

  1. Jabuuuszko??? O co chodzi z tym hasłem??
    Rozdział świetny :)
    Liv oskarżona o morderstwo??? Sebastiana Jung??? Kto to??? Domyślam się, że brat, albo ojciec Anny :)
    Dawaj szybko next, bo nie mogę się doczekać :)
    Pozdrawiam Asia <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym hasłem to chodzi o to, że chciałabym wiedzieć kto czyta moje notki xD
      Marianna <333

      Usuń
  2. Genialny blog. Strasznie podoba mi się treść i wygląd. Może wpadniesz na mojego bloga dopiero przed chwilą go stworzyłam. Będę ci wdzięczna.
    martusska-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli będziesz czytać?

      Usuń
    2. Na pewno będę czytać twojego bloga i bardzo bym cię prosiła o tą opinie o tym filmie n którym jutro będziesz napisz mi ją na moim blogu.
      http://martusska-a.blogspot.com/

      Usuń
  3. Jabuuuszko <33
    Boski rozdział <3
    Coraz ciekawiej się robi <3
    Liv oskarżona o zabójstwo ;o
    Masz ogromny talent <3
    Nigdy nie przestawaj pisać <3
    Czekam na nexcik <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję <333
      Na razie nie mam zamiaru przestawać.

      Usuń
  4. Jabuuuszko
    Wspaniały rozdział.
    Dlaczego ktoś wrobił Liv?
    I gdzie znajduję się Anna i Tom?
    I dziękuję za dedykację *.*
    Pozdro.
    Dove

    OdpowiedzUsuń